Časté dotazy - FAQ

 

Jaký způsob platby mohu v eshopu využít?

Zboží zasíláme nejen na dobírku, ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem nebo online kartou.

 

Máte na eshopu dopravu ZDARMA?

Ano, máme. Doprava zdarma je nad 2500kč. Zboží pak zasíláme přepravcem Česká pošta (Balík do ruky, Balík na poštu, Balík do Balíkovny)

 

Lze platit u přepravce kartou?

Ano, je to možné. Máme u všech přepravců povolené platby kartou.

 

Jak dlouho trvá doba expedice?

Jakmile je zboží předáno dopravní službě České pošta, GLS a Zásilkovna, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den. V momentě kdy převezme přepravce balíček, zašle vám sms a email zprávu na kontakt uvedený v objednávce.

 

V balíčku nebyla faktura, kde je?

Daňový doklad zasíláme elektronicky. Doklad naleznete jako přílohu v posledním emailu od naší firmy. Pokud si ji přejete zaslat znovu napište nám e-mail.

 

Jaký je způsob dodání a cena poštovného?

Zboží zasíláme službou: 

  • Zásilkovna - (výdejní místa, zásilky do 5kg) -  65 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky -  89 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu (2789x výdejní místo) -  79 Kč
  • Česká pošta - Balik do balíkovny - 69 Kč
  • GLS přepravce  -  99 Kč  

Záleží jen na Vás jakého přepravce si zvolíte.

 

Na jakou adresu zaslat zboží, když vracím nebo reklamuji?

Zboží zašlete na adresu skladu níže a využijte formuláře zde: https://www.sport4all.cz/reklamace/

Jan Seidl, eshop - reklamace                    Zboží nezasílejte na dobírku.
Masarykova 20    
Blansko 67801, CZ

 

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít speciálního formuláře https://www.sport4all.cz/reklamace/

 

Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?

Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a pokud již balík nebude vyexpedovaný a zaplacený, zboží Vám do objednávky přidáme.

 

Můžu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Vrácené zboží však musí být nepoškozené, nepoužité a v originální krabici. Využijte pro rychlé vyřešení situace speciálního formuláře https://www.sport4all.cz/reklamace/

 

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano, zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, můžete si udělat objednávku na našem e-shopu  www.slevnuj.sk

 

Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?

Pak je dobré nás buď telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

 

Kde je možné sledovat zásilku?

 Ano, v posledním emailu je vždy faktura a sledovací číslo zásilky + odkaz na link.

 

Kdy doskladníte vyprodaný produkt, o který mám zájem? 

U každého vyprodaného produktu si můžete nastavit sledování dostupnosti a přijde Vám e-mail, až bude daný produkt opět naskladněn. Stačí kliknout na "Sledovat " -> "Upozorněte mě, až produkt bude na skladě". 

 

Můžu si u vás vyzvednout zboží osobně?

Ano, zboží si můžete po zaplacení osobně vyzvednout. Adresu, na které je možné si zboží osobně převzít naleznete v kolonce https://www.sport4all.cz/osobni-odber/

 

Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?

Bohužel ne. Jsme pouze sklad, proto zde zboží nemáme nikde vystavené.